غرفه نمایشگاهی شرکت رامان تجارت آکام

هر نمایشگاهی كه برگزار می شود اهداف خاصی را دنبال می كند اما هدف كلی نمایشگاهها معرفی محصولات و ارائه خدمات جدید برای جذب مشتریان، شناخت و اصلاح كانال های توزیع و ارتباط با آن هاست هدف اصلی در هر شركت در هر نمایشگاه داخلی و خارجی،‌در كوتاه مدت و دراز مدت،‌ افزایش فروش تولیدات یا خدمات است و برگزار كنندگان نمایشگاه علاوه بر كسب منافع و رسیدن به اهداف خود می بایست بسترلازم را برای موارد فوق آماده نمایند. اما علاوه بر موارد مذكور، برگزاری یك نمایشگاه موفق و اصولی دارای مزایای زیادی برای گروه های مختلف است كه می توان با اهم آنهاغرفه,غرفه سازی,طراحی غرفه,نمایشگاه,غرفه های ارزی,انواع غرفه نمایشگاهی,آموزش طراحی
غرفه نمایشگاهی

محیطی برای استراحت شرکت کنندگان

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد یک نمایش تجاری تعاملی، ارائه صندلی راحت برای شرکت کنندگان است. خود را در کفش‌های دیگران قرار دهید – پس از یک روز طولانی سرگردانی و ایستادن، هیچ چیز به اندازه یک مبل وسوسه‌ انگیز نیست.

محصولات نمایشی خود را کنار یک مبل راحتی و یا صندلی راحتی قرار دهید و از شرکت کنندگان بخواهید که وارد شوند و آن‌ها را امتحان کنند. اطمینان حاصل کنید که تیم فروش شما می‌داند که صندلی‌ها فقط برای استراحت مشتریان هستند  نه برای آرامش تیم فروش. این کار با شما کمک میکند در رعایت اصول طراحی غرفه نمایشگاهی .

غرفه نمایشگاهی رامان تجارت آکام در خرداد ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی ایران هلث با کادر مجرب رایا ماندگار آتیه به بهربرداری رسید

در ادامه نگاهی به رندر های نهایی این طرح میپردازیم

تعیین اندازه ی مناسب برای غرفه های نمایشگاهی

تعیین اندازه یک غرفه بر اساس ذوق و سلیقه نیست و صرف بزرگی غرفه به اعتبار شرکت نمی افزاید و کوچک بودن نیز ممکن است نتواند اهداف شرکت را محقق نماید لذا برای تعیین اندازه مورد نیاز یک غرفه می بایست تعداد کالاهای نمایشی ، اندازه و حجم و نحوه ارایه آنها ، نیاز به فضای مذاکره و تشریفات و ….. را در نظر گرفت و اندازه غرفه را بطور نسبی محاسبه نمود.

فیلم های طراحی غرفه نمایشگاهی غرفه شرکت رامان تجارت آکام

برای دریافت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند
بازگشت به لیست

نمونه کارهای مشابه